Πολύ συχνά συναντούμε μεμονωμένα άτομα ή ακόμα και εταιρείες που θέλουν να έχουν μία ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο. Αυτό όμως δεν επιτυγχάνεται απλά και μόνο με την κατασκευή ενός website.

Το να δημιουργείς και να διαχειρίζεσαι ένα website είναι μόνο η αρχή. Η παρουσία στο διαδίκτυο ναι μεν είναι απαραίτητη, αλλά ο τελικός στόχος είναι να βρισκόμαστε και ψηλά στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης έτσι ώστε να μας «βρίσκουν». Αυτό όμως δεν είναι τόσο απλό να επιτευχθεί όσο μερικοί νομίζουν. Εκτός από χρόνο, χρειάζεται και ο σωστός συνδυασμός κάποιων τεχνικών προκειμένου να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Σήμερα θα μιλήσουμε για μία από τις τεχνικές αυτές, καθοριστική, η οποία αφορά στο περιεχόμενο και στη συμπεριφορά των χρηστών αλληλεπιδρώντας με αυτό. Η φιλοσοφία είναι να αντιληφθούμε τον τρόπο με τον οποίο ψάχνουν οι χρήστες στο διαδίκτυο, τη γενικότερη συμπεριφορά τους, τα ενδιαφέροντά τους, αλλά και τις προσδοκίες τους. Με αυτό τον τρόπο, το «δυνατό» περιεχόμενο κρατούν το ενδιαφέρον των χρηστών ζωντανό.

Με ποιον τρόπο όμως επιτυγχάνονται όλα αυτά; Παρακάτω παρατίθενται μερικά tips:

  • Αναζήτησε στις μηχανές αναζήτησης αλλά και στα social media λέξεις – κλειδιά που αφορούν στο δικό σου περιεχόμενο και ανάλυσε τα δεδομένα που εμφανίζονται. Έτσι, βλέπεις τις τάσεις των χρηστών, όπως το τι αναζητούν, τα δημογραφικά στοιχεία ή το τι κοινοποιούν.
  • Μέσω της αναζήτησης με λέξεις – κλειδιά, παρατήρησε τι εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες και τι περιεχόμενο υπάρχει στους ιστοχώρους των ανταγωνιστών.
  • Παρακολούθησε τη στρατηγική των ανταγωνιστών όσον αφορά το περιεχόμενο που βάζουν και τι απήχηση έχει στους χρήστες μέσω της αλληλεπίδρασής τους.
  • Κατανόησε τι ακριβώς αναμένουν οι χρήστες από αυτό που «πουλάς» ή που θέλεις να προβάλλεις.

Σε γενικές γραμμές λοιπόν, το μυστικό είναι να προσανατολιστείς στα θέλω των χρηστών και στο πώς εσύ μπορείς να τα προσφέρεις. Αφουγκράσου το τι αναμένουν και με ποιον τρόπο το αναζητούν.