Είναι πολλές οι πληροφορίες που μας «βομβαρδίζουν» καθημερινά για τη σωστή χρήση των Google Ads και για το πώς θα έχουμε μεγαλύτερα κέρδη από αυτά. Δυστυχώς όμως, πολλές φορές οι απόψεις είναι αντιφατικές. Ο ιδιώτης ή ο πελάτης ενός Agency που αναλαμβάνει τις καμπάνιες στην Google, αυτό που θέλει είναι απλό: να έχει κέρδος! 

Το άρθρο αυτό έχει ως σκοπό να παραθέσει τους μύθους και τις αλήθειες γύρω από τα Google Ads και το τι πραγματικά ισχύει. 

Μύθος #1 

Βρίσκομαι ήδη ψηλά στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, επομένως δε χρειάζομαι να πληρώσω στην Google. 

Αλήθεια: 

Είναι πολλοί εκείνοι που υποστηρίζουν πως ήδη βρίσκονται ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα. Το ερώτημα όμως είναι για ποιες λέξεις-κλειδιά εμφανίζονται στην κορυφή! Υπάρχει ολόκληρη φιλοσοφία γύρω από αυτό το ζήτημα. Οι λέξεις-κλειδιά παίζουν θεμελιώδη ρόλο στην επιλογή τους για μία διαφημιστική καμπάνια. Επίσης, είναι δυνατό σε κάθε διαφορετική διαφήμιση, να επιλέγουμε και διαφορετικές λέξεις-κλειδιά. 

Μύθος #2 

Η διαφήμιση μέσω των Google Ads θα μου αποφέρει άμεσα κέρδη. 

Αλήθεια: 

Συνήθως, οι «νεοεισερχόμενοι» στα Google Ads θεωρούν πως από τη στιγμή που θα βάλουν μία διαφήμιση, αμέσως θα έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ωστόσο, η πραγματικότητα απέχει πολύ από αυτήν τη θεωρία. Η αλήθεια είναι πως από τη στιγμή που θα ξεκινήσει μία διαφήμιση, θα χρειαστεί αρκετός χρόνος μέχρι αυτή να αποδώσει. Δε γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη! 

Αυτό ισχύει διότι ο αλγόριθμος της Google θέλει χρόνο μέχρι να «καταλάβει» τις διαφημίσεις και να τις προβάλλει με τον σωστό τρόπο, καθώς και να συλλέξει δεδομένα για την απόδοσή της. Επίσης, οι καταναλωτές χρειάζονται και αυτοί τον χρόνο τους προκειμένου να γνωρίσουν μία επιχείρηση και να καταλήξουν να γίνουν πελάτες. 

Μύθος #3 

Οι πελάτες μου με γνωρίζουν ήδη, δε χρειάζομαι τη διαφήμιση. 

Αλήθεια: 

Παρόλο που αυτή η φράση έχει μία δόση αλήθειας, είναι αναμφισβήτητο το γεγονός ότι μία επιχείρηση χρειάζεται διαρκώς να προσπαθεί για να φέρει νέους πελάτες, αλλά και να κρατήσει τους παλιούς. Είναι καλό λοιπόν να ψάχνει τρόπους προσέλκυσης των πελατών, αλλά και διατήρησης των ήδη υπαρχόντων. 

Μύθος #4 

Η διαφήμιση μέσω Google Ads απαιτεί μεγάλο κεφάλαιο, το οποίο δε διαθέτω. 

Αλήθεια: 

Η αλήθεια είναι ότι ναι μεν απαιτείται ένα κεφάλαιο, αλλά δεν είναι ανάγκη να είναι πολύ μεγάλο. Το σημαντικό κομμάτι είναι οι σωστές κινήσεις στο ξεκίνημα. Οι κινήσεις αυτές φυσικά επηρεάζουν και την απόδοση μίας διαφήμισης. Με την ιδανική λοιπόν στρατηγική, έχουμε τα ζητούμενα αποτελέσματα με το μικρότερο δυνατό κόστος. 

Μύθος #5 

Δε χρειάζεται να δημιουργήσω διαφήμιση, γιατί δεν έχω μεγάλη επιχείρηση. 

Αλήθεια: 

Θα έπρεπε να συμβαίνει όμως το αντίθετο! Πολύ συχνά οι μικρές επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από διαφήμιση! Πολλές νέες επιχειρήσεις κατάφεραν να αναπτυχθούν χάρη στα Google Ads!  

Προκειμένου να έχουμε μια πιο αποδοτική διαφήμιση, μπορούμε να στοχεύσουμε ακόμα και σε γεωγραφική περιοχή, ώστε να προσελκύσουμε το επιθυμητό κοινό. Εξάλλου, ας μην ξεχνάμε πως όταν οι διαφημίσεις είναι στοχευμένες, ο ανταγωνισμός μειώνεται και επομένως οι πιθανότητες απόκτησης νέων πελατών είναι αυξημένες.