Συμβουλές για να φτιάξεις μία σωστή «Ποιοι είμαστε» σελίδα

Σχεδόν όλα τα websites περιλαμβάνουν στο μενού τους ή σε κάποιο άλλο μέρος του template τη σελίδα «Ποιοι είμαστε».

Αυτή είναι μία σελίδα η οποία παρουσιάζει το προσωπικό, την ομάδα, τους υπεύθυνους, τους στόχους. Το να κατασκευαστεί όμως είναι πιο δύσκολο από ό,τι φαίνεται. Η δυσκολία έγκειται στην εύρεση του σωστού τρόπου να «πουλήσουμε» την εικόνα μας.

Παρακάτω δίνονται μερικές συμβουλές και τεχνικές ώστε να φτιάξεις τη σελίδα σου «Ποιοι είμαστε» με το σωστό τρόπο:

  1. Αναφέρσου στο κοινό σου και όχι σε σένα. Οι καταναλωτές έχουν την τάση να συμπεριφέρονται «εγωιστικά» όταν πρόκειται να αναζητήσουν κάτι στο διαδίκτυο. Προσπάθησε λοιπόν να προσανατολιστείς στο κοινό σου και στις δικές του ανάγκες, αναφέροντας τι μπορείς να του προσφέρεις και με ποιο όφελος. Αν αυτό είναι δύσκολο, μπορείς να παρουσιάσεις τις μέχρι τώρα επιτυχίες σου και πάλι προσαρμοσμένες στις ανάγκες του επισκέπτη.
  2. Πρόβαλλε τις μαρτυρίες των πελατών σου. Προκειμένου να επιλέξεις έναν ειδικό για μια δουλειά, για παράδειγμα έναν οφθαλμίατρο, δεν ακούς μόνο τι θα σου πει ο ίδιος για τον εαυτό του. Προφανώς θα ρωτήσεις το περιβάλλον σου για να σου προταθεί ο καλύτερος.Κάνε το ίδιο και για το site σου! Στη σελίδα σου λοιπόν καλό είναι να συμπεριλάβεις μαρτυρίες προηγούμενων πελατών σου. Να θυμάσαι όμως ότι πρέπει κάθε μαρτυρία να συνοδεύεται από το πλήρες ονοματεπώνυμο του πελάτη που σου την παραχώρησε. Ο επισκέπτης λοιπόν αντιλαμβάνεται «έμμεσα» αυτό που θέλεις να του «περάσεις», δηλαδή την ποιότητα των υπηρεσιών σου. Έτσι, είναι σίγουρα πιθανότερο να σε εμπιστευτεί.
  3. Πρόσφερε ευχαρίστηση. Κάνε τη σελίδα σου «Ποιοι είμαστε» ευχάριστη στο μάτι, χρησιμοποιώντας γραφικά, φωτογραφίες, βίντεο, χρονοδιαγράμματα. Οι φωτογραφίες δεν χρειάζεται να περιέχουν συγκεκριμένα πρόσωπα ή άτομα από την ομάδα σου. Παρόλο που είναι καλό ο υποψήφιος πελάτης να βλέπει με ποιον πρόκειται να συνεργαστεί, οι φωτογραφίες με «χαρακτήρα» είτε από την εκτέλεση κάποιου έργου, είτε από μία απεικόνιση της συνεργασίας μεταξύ των μελών της ομάδας, θα αποφέρει το ίδιο επιθυμητό αποτέλεσμα.
  4. Πες τη δική σου ιστορία. Ακόμα και αν δεν έχεις να δώσεις κάποια συγκλονιστική ιστορία της εταιρείας σου ή των υπηρεσιών σου, μπορείς και πάλι να πεις κάτι. Ξεκίνα από την ιδέα, τους στόχους, το πρώτο κτήριο στέγασης, το όραμα. Προσανατολίσου σε ένα κείμενο «ανθρώπινο» αλλά ταυτόχρονα συνοπτικό. Αν για παράδειγμα η εταιρεία έχει πολλά χρόνια ιστορίας, μην εξιστορήσεις το κάθε ένα από αυτά. Αναφέρσου μόνο στα σημαντικά γεγονότα.impressum
  5. Γνωστοποίησε τα στοιχεία επικοινωνίας σου. Μην τα αφήνεις κρυφά ή δύσκολα στην εύρεσή τους. Η φυσική παρουσία είναι σημαντική για τον πελάτη. Αν δεν επιθυμείς να δώσεις τη διεύθυνσή σου διότι για παράδειγμα είναι ατομική επιχείρηση με έδρα το σπίτι κατοικίας σου, δώσε άλλα στοιχεία, όπως την πόλη σου, το τηλέφωνο επικοινωνίας, αλλά και τη δυνατότητα επικοινωνίας μέσω των social media ή του Skype. Είναι επίσης σημαντικό να διατηρείς τα στοιχεία αυτά επικαιροποιημένα, διότι αυτά είναι η «σύνδεσή» σου με τον υποψήφιο πελάτη. Να θυμάσαι ότι όσο πιο εύκολο κάνεις στον πελάτη να επικοινωνήσει μαζί σου, τόσο πιο πιθανό είναι και να το κάνει. Γι’ αυτό μην ξεχνάς ότι μία φόρμα επικοινωνίας είναι πολύ χρήσιμη.
  6. Γράφε όμορφα. Ο σωστός και μεστός λόγος είναι πολύ σημαντικός. Το να χρησιμοποιείς χιούμορ ή λέξεις που λες όταν μιλάς με έναν φίλο σου δεν είναι ό,τι καλύτερο. Αυτό που θέλει το κοινό είναι απλές, σοβαρές και κατανοητές με συνέχεια προτάσεις. Φυσικά, το ύφος θα είναι πάντα σε συνάρτηση του περιεχομένου σου, των υπηρεσιών σου, αλλά και του κοινού στο οποίο αναφέρεσαι. Προσπάθησε όμως να αλληλεπιδράσεις με το χρήστη και να δώσεις την εντύπωση ότι είσαι προσιτός και φιλικός, διατηρώντας πάντα τη σοβαρότητά σου.
  7. Ρώτα τη γνώμη άλλων. Η άποψη του περιβάλλοντός σου μετράει! Μην την υποτιμάς. Ρώτα γνωστούς και φίλους των οποίων εμπιστεύεσαι την κρίση τους. Έτσι, θα κατανοήσεις καλύτερα την «εικόνα» που βγάζεις προς τα έξω και θα φροντίσεις να πραγματοποιήσεις τις αλλαγές που πιστεύεις ότι χρειάζονται.
  8. Φρόντισε να σε αντιπροσωπεύει. Καλό είναι να χρησιμοποιήσεις όλες ή κάποιες από τις προαναφερόμενες τεχνικές. Είναι όμως πολύ σημαντικό πως ό,τι και να κάνεις, πρέπει να σε αντιπροσωπεύει. Δεν είναι καλό να προβάλλεις κάτι που δεν είσαι ή δεν πρόκειται να γίνεις. Φρόντισε λοιπόν να είσαι αληθινός!