Google Adwords, Adsense

googleΗ Google είναι η πρώτη επιλογή ανάμεσα σε όλες τις μηχανές αναζήτησης που υπάρχουν. Δεν σταμάτησε όμως εκεί. Έχει έναν ολόκληρο μηχανισμό για προβολή διαφημίσεων. Ας δούμε αναλυτικά τι είναι ο καθένας.

AdWords

Μέσω του Google AdWords ο διαφημιζόμενος προβάλλεται στην αρχική σελίδα της μηχανής αναζήτησης. Με την αναζήτηση δηλαδή στην google, στα δεξιά της σελίδας αλλά και στο επάνω μέρος αυτής φαίνονται κάποιες προτεινόμενες ιστοσελίδες σχετικές με την αναζήτηση που κάναμε. Επίσης, μπορεί να προβάλλεται και σε άλλους ιστοχώρους ή σε blogs. O ιδιοκτήτης του ιστοχώρου που διαφημίζεται έχει επενδύσει και πληρώσει ένα ποσό για να προβληθεί. Όσο μεγαλύτερο είναι το ποσό, τόσο πιο συχνά προβάλλεται.

Η στόχευση μπορεί να είναι συγκεκριμένη, ανάλογα με τη χώρα που θέλουμε για παράδειγμα, την ηλικία των χρηστών, καθώς και με τη χρησιμοποίηση λέξεων-κλειδιών τα οποία χαρακτηρίζουν το αντικείμενο της διαφήμισης. Μπορούμε να έχουμε περισσότερες από μία διαφημίσεις να τρέχουν, καθώς μπορούμε ανά πάσα στιγμή να αλλάξουμε τα δεδομένα στόχευσης, ή ακόμα και να διακόψουμε τη διαφήμιση. Η πληρωμή γίνεται με τα κλικς (Pay Per Click), με κόστος 0,03 έως 0,05 ανά κλικ.

Σημαντικό πλεονέκτημα του εργαλείου AdWords της Google είναι ότι στοχεύουμε σε συγκεκριμένο κοινό, οπότε δεν «χάνονται» τα κλικς σε πηγές που δεν ενδιαφέρονται ενδεχομένως για το δικό μας αντικείμενο.

AdSense

Το εργαλείο AdSence είναι χωρίς πληρωμή, ενώ αντίθετα αποφέρει χρήματα. Η διαδικασία είναι απλή. Ο ιδιοκτήτης ενός ιστοχώρου διαθέτει μία έως τρεις θέσεις για διαφημίσεις από την google. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος που έχει πληρώσει για να διαφημιστεί (AdWords) διαφημίζεται μέσω του AdSence. Για κάθε κλικ, ο ιδιοκτήτης που έχει διαθέσει τις θέσεις για διαφήμιση, λαμβάνει ένα ποσό.

Φυσικά, υπάρχει ασφάλεια στο τι θα προβληθεί σε κάθε ιστοχώρο, αφού ο ιδιοκτήτης του μπορεί μέσα από ένα κατάλληλα διαμορφωμένο περιβάλλον να φιλτράρει και να ελέγχει το τι θα προβάλλεται κάθε φορά.

Η WebProject αναλαμβάνει να διαχειρίζεται με μεγάλη αποτελεσματικότητα τις διαφημίσεις σας, είτε χρησιμοποιείτε το AdWords, είτε το AdSence. Είναι πολύ σημαντική η ποιοτική προβολή σας ως διαφημιζόμενος, αλλά και ως «οικοδεσπότης».