Διαφημιστικές καμπάνιες

advertising-campaignsΟι διαφημιστικές καμπάνιες σήμερα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην προώθηση μίας επιχείρησης. Στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι το 90% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν διαφημιστικές καμπάνιες για να προβληθούν προς το καταναλωτικό κοινό, ενώ τουλάχιστον το 65% των καταναλωτών έχει στραφεί στο αντικείμενο της διαφήμισης μετά από προβολή της στο διαδίκτυο (internet).

Το διαδίκτυο (internet) αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα μέσα ενημέρωσης και όχι μόνο. Ο καταναλωτής ψάχνει τις επιλογές του συνήθως μέσω αυτού πριν προχωρήσει στο επόμενο βήμα, αυτό της αγοράς. Γι’ αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό η διαφήμιση να είναι ποιοτική, καλόγουστη και να προβάλλει ξεκάθαρα το αντικείμενο το οποίο διαφημίζεται.

Ο διαφημιζόμενος από την πλευρά του είναι σημαντικό να κατανοήσει τη σημαντικότητα της διαφήμισης. Η διαφήμιση είναι μία επένδυση στο μέλλον της επιχείρησης. Όσο πιο σωστά χρησιμοποιηθεί και προωθηθεί, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχουμε. Μία διαφήμιση μπορεί να είναι στοχευμένη ως προς την ηλικία του κοινού στο οποίο αναφέρεται, στην περιοχή διαμονής, στα ενδιαφέροντα και πολλά άλλα στοιχεία.

Οι μέθοδοι διαφήμισης δεν περιορίζονται μόνο στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο. Μέσω του διαδικτύου μπορούμε να διαφημιστούμε με πολύ αποτελεσματικό τρόπο. Οι κυριότερες μέθοδοι διαφήμισης είναι οι παρακάτω:

  • Διαφημιστικό banner. Δημιουργείται συνήθως από γραφίστα σε διάφορες διαστάσεις και τοποθετείται σε εμφανή σημεία ιστοχώρων (websites).
  • Διαφημιστική καμπάνια στην google. Με το google AdWords η προβολή της επιχείρησης και του ιστοχώρου της είναι πολύ απλή.
  • Διαφημιστική καμάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Με ένα πολύ μικρό ποσό, μπορούμε να προβάλλουμε τον ιστοχώρο ή τη σελίδα μας στο facebook.

strategyΤο πρωταρχικό λοιπόν βήμα είναι να κατανοήσουμε τη σημαντικότητα της διαφήμισης και το πώς με επένδυση σε αυτή, μπορούμε να προβληθούμε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Επόμενο βήμα είναι να καθορίσουμε το κοινό μας (target group). Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποιο είναι το αγοραστικό μας κοινό, στο οποίο θα στοχεύσουμε στη συνέχεια. Από εκεί και πέρα καθορίζουμε το ποσό που εμείς επιλέγουμε για τη διαφημιστική καμπάνια, καθώς και τη χρονική της διάρκεια.

Η WebProject είναι εδώ για να σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές που έχετε, καθώς και να σας συμβουλεύσει ποιος είναι ή ποιοι είναι οι ιδανικοί τρόποι για τη δική σας επιχείρηση. Με μεγάλη εμπειρία στην προώθηση προϊόντων και εταιρειών, παρακολουθεί την εξέλιξη κάθε διαφημιστικής καμπάνιας και σας δίνει αναφορές για την απόδοσή της στα τακτά χρονικά διαστήματα που εσείς θα επιλέξετε.