like

8 τρόποι να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του δικού σου e-shop μέσω του facebook

Έχεις online κατάστημα και ψάχνεις για έξυπνους τρόπους να αυξήσεις την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις; Το facebook μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στο να πετύχεις το στόχο σου, αρκεί να το χρησιμοποιήσεις σοφά. Παρακάτω δίνονται μερικές συμβουλές για να στοχεύσεις καλύτερα και να έχεις την ιδανική απήχηση.

  1. Σύνδεσε το προϊόν με την καθημερινότητα. Ο πελάτης είναι πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν αν πειστεί ότι αυτό θα του είναι απαραίτητο στην καθημερινότητά του. Απόδειξε λοιπόν ότι αυτό που έχεις να προσφέρεις είναι «της μόδας” ή «φοριέται”.
  2. Μία εικόνα χίλιες λέξεις, όπως λέει και ο λαός. Οι φωτογραφίες αποδίσουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο τρόπο δημοσίευσης. Οι έρευνες δείχνουν ότι μία δημοσίευση έχει 40% μεγαλύτερη απήχηση αν περιέχει φωτογραφία, σε σύγκριση με αυτή που δεν έχει.
  3. Βάλε φαντασία. Αντί να φωτογραφίσεις απλά το προϊόν σου και να δημοσιεύσεις την εικόνα, κάνε κάτι πιο δημιουργικό. Σκέψου έναν συνδυασμό προϊόντων ή αντικειμένων συναφών με αυτό που θέλεις να πουλήσεις. Για παράδειγμα, ένα ζευγάρι γυαλιών οράσεως για παιδιά συνδυάζεται με ένα βιβλίο ή ένα μολύβι, και γιατί όχι και ένα όμορφο παιδικό προσωπάκι να τα φοράει.
  4. email-584705_1280Ρώτα, αλληλεπίδρασε. Οι ερωτήσεις που γίνονται μέσω του facebook δίνουν την ευκαιρία να πει κανείς τη γνώμη του, να ακουστεί. Και αυτό αρέσει. Η αλληλεπίδραση λοιπόν μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει. Επίσης, τα σχόλια σε ερωτήσεις σύμφωνα με έρευνες, είναι διπλάσια σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη δημοσίευση, ενώ παράλληλα δίνουν την ευκαιρία της κοινοποιήσης.
  5. Οι προσφορές «πουλάνε”. Ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών στο facebook που του αρέσουν τα προϊόντα σου, θέλει να μπορεί να απολαμβάνει προσφορές ή εκπτωτικά κουπόνια. Με αυτόν τον τρόπο φέρνεις πιο κοντά τον πελάτη και ταυτόχρονα έχεις και ανταγωνιστικές τιμές. Το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει!
  6. Διάθεσε δωροεπιταγές. Οι γιορτές είναι μία υπέροχη αφορμή για όλους να χαρίσουν κάτι ξεχωριστό. Εκτός του ότι μία δωροεπιταγή κάνει τη διαφορά, είναι και πιο ξεκούραστο γι’ αυτόν που θέλει να κάνει δώρο και αυτό αποτελεί μεγάλο κίνητρο. Οι έρευνες στις ΗΠΑ δείχνουν ότι το 80% των καταναλωτών θα προτιμήσει τη δωροεπιταγή σε περίοδο γιορτών, ενώ το 70% των αποδεκτών μίας δωροεπιταγής θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα από την αξία αυτής.
  7. win-606689_1280Οι διαγωνισμοί μας φέρνουν πιο κοντά. Ένας διαγωνισμός είναι σίγουρο ότι θα προσελκύσει τους ήδη υπάρχοντες fans, αλλά θα φέρει και πολλούς νέους. Σε ένα ποσοστό 35% των χρηστών αρέσει μία σελίδα στο facebook προκειμένου να λάβει μέρος σε κάποιο διαγωνισμό. Μη σκεφτείς το προϊόν που θα χαρίσεις. Δες το σαν μία επένδυση. Αν παρακολουθούν τη σελίδα σου για διαγωνισμούς, είναι πολύ πιθανό να έρθουν σε σένα την επόμενη φορά που θα χρειαστούν ένα αντίστοιχο προϊόν.
  8. Στείλε δωρεάν. Η δωρεάν αποστολή ενός προϊόντος είναι πολύ σημαντική για ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών. Συγκεκριμένα, για ένα 20% αυτών η δωρεάν αποστολή είναι το πρώτο κριτήριο για να επιλέξουν από πού θα αγοράσουν. Επίσης ‘εχει αποδειχθεί ότι περίπου οι μισοί καταναλωτές έχουν εγκαταλείψει ένα e-shop λόγω της έλλειψης δωρεάν αποστολής στο χώρο τους.